Velg en side

Osteopati

Osteopati er en manuell behandlingsform som har røtter fra USA. Osteopati baserer på vitenskap omkring muskel-skjelettsystemet og sammenhenger til andre kroppssystemer. Profesjonen bygger på medisinske fag som anatomi, fysiologi, nervesystemet, biomekanikk og patologi.

Osteopati er en trygg og effektiv behandling av muskel – og leddsmerter. Vi fokuserer på å se sammenhenger i hele kroppen for å finne årsaken til smerten og behandle deretter. Vi tar oss god tid med pasienten, har høy medisinsk kompetanse og samarbeider med annet helsepersonell når det er nødvendig.  Hva behandler vi? Vi undersøker, behandler og forebygger smerter og problemer i muskel – skjelettsystemet, samt problemer knyttet til dette.

En osteopat kan hjelpe ved følgende smerter og plager i muskel- og skjelettsystemet:

• Rygg-, bryst- og nakkesmerter
  • Skulder-, albue- og håndleddssmerter
  • Hofte-, kne-, ankel- og fotsmerter
  • Hodepine, svimmelhet og balanseproblemer
  • Bekkensmerter og andre plager i forbindelse med svangerskap
  • Funksjonelle plager hos spedbarn
  • Akutte- og belastningsrelaterte plager
  • Idrettsskader
  • Mage-, tarm- og urinveisplager
  • Fordøyelsesbesvær, halsbrann og sure oppstøt
  • Tung pust og pustebesvær

Vår osteopat

Linn Johansen

Osteopat

Osteopat Linn Johansen er utdannet ved Høyskolen Kristiania i Oslo. Linn har drevet aktivt med idrett,  spesielt håndball og fotball, og har derfor utviklet interesse for idrettsrelaterte skader. I tillegg har hun stor interesse for kvinnehelse, blant annet behandling av barn og  gravide. Andre interesseområder er mageproblematikk, hodepine/migrene samt nakke og ryggplager.

Kontaktinfo
Telefon: +47 93 40 86 89
E-post: linn.johansen@live.no

Priser
  • Førstegangskonsultasjon 45-60 min /  650,-
  • Oppfølgende behandlinger 30 min /  550,-

Er du usikker på hvilken behandligstype du skal velge?